Sunday, March 13, 2011

Dah bertunang

"Nanti kita tengok siapa yang kahwin dulu!"

Itu antara dialog yang pernah kami tuturkan semasa menjadi roommate. Inilah roomate saya semasa study dulu merangkap kembar pada nama, Habibah. Kami kerap bertukar-tukar cerita dan kisah sepanjang menjadi roommate.
Dan sekarang, dia dah bertunang. Saya agak terkilan tidak dapat menghadiri majlis pertunangan sahabat saya ini. :(

Apapun, saya sangat gembira dengan pertunangan tersebut. Akhirnya angan-angannya menjelma menjadi kenyataan. Dan dia pun dah berbahagia dengan bakal teman hidupnya.

Setelah melalui pelbagai dugaan dan cabaran dalam perhubungan, bergelut dengan emosi sebelumnya, kini, sahabat saya sudah menjadi tunangan seorang lelaki yang pastinya telah dapat membahagiakan sahabat saya ini.

* Bib, tahniah tau! Jangan nakal-nakal dah jadi tunang orang. Hihi.. Sori sangat-sangat tak dapat datang masa ko tunang. Nanti ko kahwin aku try datang ekk.. Semoga jodoh berpanjangan! I'm happy for you,dear! :)

2 comments:

kAseh Abdul Aziz said...

thank weh! sedey baca entry ni. =(

Miss Bieb said...

Bib > Jangan sedih2. Ko dah jadi tunang org, dah melangkah ke satu lagi fasa baru dalam hidup. Apapun yg tjadi, aku harap ko tabah. Semoga jodoh ko bkekalan. Hepi2 slalu ya! :)