Thursday, April 14, 2011

Kadang-kadang

Kadang-kadang
Lagi banyak kau tahu
Lagi kau rasa celaru
Jadi lebih baik tak tahu
Biar begitu.

Kadang-kadang
Lagi banyak kau lihat
Lagi kau rasa menyayat
Jadi lebih baik jangan lihat
Biar tersirat.

Kadang-kadang
Lagi banyak kau cakap
Lagi kau rasa berasap
Jadi lebih baik jangan cakap
Biar senyap.

Kadang-kadang
Lagi banyak kau dengar
Lagi rasa terbakar
Jadi lebih baik jangan dengar
Biar hingar.

Kadang-kadang
Kau cuma perlu percaya pada hati
Percaya pada naluri
Percaya pada diri
Kau tak perlu peduli
Kau bisa lari
Cari apa yang patut dicari.

6 comments:

amirasyakirin said...

oke,yg ni aku suka sgt! :D

Miss Bieb Juddin said...

Wahh,kau suka ek..Aku pun suka..Hahaha..tq!tq! :D

www.woyo aja.com said...

love u full...

Miss Bieb Juddin said...

www.woyo aja.com > Ermmm...thanks! ^_^

Anonymous said...

true...lg banyak yg tau..lg sakit ati..huhuhu

Miss Bieb Juddin said...

Tp kdg2 perlu tahu jugak, kan? So, redha je la... ^_^