Monday, May 31, 2010

Rimas gilerr...

Rimas sangat bila orang yang xde kena mengena dengan kita banyak tanya mengalahkan polis. Masalahnya soalan2 tu sangat leceh untuk dijawab. Dan orang tu tak berhak pun nak tau pasal kita. Sebab dia bukan keluarga, bukan mak ayah, bukan kekasih. Tapi sibuk nak ambik tahu hal orang. Antara soalan2 orang ni;

Dah makan? Awak makan apa malam ni? Sedap tak? Napa makan tu?
Dah mandi? Sejuk tak malam ni?
Dah lupa kat saya ke? Sombongnyee.. Awak ingat saya tak?
Kenapa tidur? Dalam bilik ke ni? Ok tak?
Kenapa sorang? Tak takut ke?
Kenapa saya xboleh sms awak? Awak benci saya ke?
Kenapa tengok TV? Citer apa awak tengok? TV berapa? Siapa pelakonnya?
Awak sihat? Ada pening2 tak ari ni? Ada ubat tak? Makan berapa bijik ubat? Ambik vitamin tak?


Alahai...soalan2 yang orang tu tak perlu tanya pun. Masalahnya, awak siapa? Kekasih saya ke? Atau mak ayah saya? Awak bukan kekasih saya kan? So? Hurrmmm...Please la. Stop it! Rimas!

*Agak emo sebab orang ini sangat merimaskan dan buat saya xde mood~

2 comments:

Anonymous said...

alangkah sedey nye klu sye jd org tue... :(

Miss Bieb Juddin said...

Ermmm...why not awk pkenalkan dri awk? Tak perlu jadi anonymous mcm ni.