Monday, March 5, 2012

Bukan cinta biasa!

Ini bakal ibu mertua saya! Sangat baik dan cantik! (^_~)
Berdebar duduk atas ni! Rasa macam dah nak nikah. Huhu.
Yeah! Akhirnya! Rasmi sudah!
Bersama adik bongsu yang sangat murai! Haha. :D
Tawa dalam debar! :)
Kini, di mata ini, cuma ada dia.
Insan inilah yang menerima saya seadanya. Menjaga dan menyayangi setiap masa.

Saya mahu segera berkahwin dan mempunyai anak! (^____~)
Alhamdulillah. Bahagia. Semoga cinta ini berkekalan buat selamanya. Semoga kami dapat saling membimbing dalam mencari redha Illahi!

Setelah pelbagai dugaan melanda, akhirnya dua hati ini ditakdirkan bersatu juga. Acara pertunangan sudah selesai. Kini saya bergelar Cik Tunang kepada Encik Tunang saya. Seterusnya, acara pernikahan pula! Berdebar! Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Apapun, terima kasih, Tuhan! Syukur, alhamdulillah! Ketentuan-Mu penuh dengan hikmah! Bahagia. (^___^)
Berdebar. Menanti fasa seterusnya!
*Nanti saya coretkan persediaan/persiapan pertunangan. Pelamin, MUA, photographer, katering, dll. Mungkin dapat menjadi panduan kepada sesiapa yang akan mengadakan majlis pertunangan. (^___~)

3 comments:

Miss Na said...

semoga bahagia hingga ke syurga =)

Siti Mas Hidayu said...

Tahniah Bib...pelamin n baju sangat cantik..tapi lagi cantik tuannye..hehehe

Miss Bieb said...

Miss Na > Yup! Akak pun hrp cinta ini akan kekal selamanya. Terima kasih, cyg! :)

Siti Mas Hidayu > Hehe. Thanks, dear! (^____^)