Wednesday, April 4, 2012

Pindah

Saya sudah berpindah (lagi)! Yeay! Walaupun agak penat memunggah dan mengemas barang-barang, tetapi saya tetap teruja dengan suasana baru di sini. Selesa.

Ok. Biarkan gambar bercerita.
Barang-barang yang bersepah!
Muka yang comot dengan tudung yang herot berot! Ini menandakan saya memang gigih memindahkan barang-barang. *Nak berpindah rumah tak perlu kontrol cun, kan...Muehehe.
Dapur rumah yang minta dikemas segera!
Bersepah!
Ruang tamu yang masih tunggang-langgang!
Encik Tunang yang banyak membantu!
Terima kasih, Encik Tunang tercinta kerana membantu memunggah barang-barang saya yang super banyak dan super berat! Mujur tunang saya gagah perkasa! Fuh! :P

Nikmatnya duduk di rumah baru ni! Tapi tak tahu berapa lama. Selepas berkahwin nanti, sudah pasti saya mahu tinggal di sisi suami tercinta pula!

*Sambil berangan bakal menduduki kediaman baru bersama suami kelak! Haha. Over! Ok lah! Bye!

Salam sayang. (^___~)

2 comments:

SARINA SANGKALA said...

encik tunang kan pernah join kor suksis di UMS..mesti tagap tu..hihi

Miss Bieb said...

Sarina Sangkala > Beliau memang tagap. Sangat tagap. Haha. *Maaf lambat balas. Jarang buka blog akibat kesibukan yang melampau. (^__~)