Sunday, February 27, 2011

Beri aku malaikat

Beri aku malaikat
Biar ku damping erat dan dekat
Aku lelah sendiri
Melalui hari-hari sepi
Kadang gundah beraja di hati

Beri aku malaikat
Biar ku damping erat dan dekat
Aku bimbang melalui hari
Tanpa ada pembimbing diri
Aku mahu dia menemani

Beri aku malaikat
Biar ku damping erat dan dekat
Jalan ini berliku
Terlalu banyak duga menunggu
Apa daya dan kuatku
Sendiri keliru

Beri aku malaikat
Biar ku damping erat dan dekat
Duga hidup bukan sedikit
Kadang leka mengundang sakit
Temani aku menghapus perit

Beri aku malaikat
Biar ku damping erat dan dekat
Biar malaikat membimbing jalanku
Lebih lurus, tidak berliku
Aku mahu malaikat bersamaku
Jadi teman siang malamku

Beri aku malaikat
Biar hatiku bersama diikat
Malaikat buatku pendamping tepat
Tiada menipu tiada menyesat
Beri aku malaikat
Takkan ku sia walau sesaat.

No comments: